Webbinarium - Spara energi med förbättrat inomhusklimat

Välkommen att anmäla dig till vårt kostnadsfria webbinarium om hur du kan spara energi samtidigt som du förbättrar ditt inomhusklimat. Välj den dag som passar dig bäst!

topbanner-mobile-690x460px.jpg

Webbinariet kommer att ge dig konkreta tips på hur du kan få din fastighet, en eller flera, att på ett snabbt sätt tackla:

1. Stigande energipriser
  2. Behov av förbättrat inomhusklimat
  3. Krav på minskat klimatavtryck
  4. Digitalisering av fastigheter

Med lösningen Smart Energikontroll som utgångspunkt kommer seminariet som leds av Thomas Bäckman och Jonas Sandberg visa på möjligheter och enkla knep för alla typer av fastigheter oavsett fastighetens utformning eller nuvarande tekniska fastighetssystem. Under seminariet kan du även ställa frågor via chatt.

För dig som deltar under seminariet har vi en ”prova-på-möjlighet" som vi erbjuder under en begränsad period.

Våra webbinars är populära, anmäl dig direkt, antalet platser är begränsat!

Boka dig till nästa webbinarium nedan:

Måndag 4 mars kl. 08:30-09:30

Våra talare

• Thomas Bäckman

Affärsutvecklare Automation

Thomas har ansvaret för Bravidas digitala affärsutveckling inom automation och har en mångårig erfarenhet från utveckling av fastighetsteknik med fokus på lösningar för energioptimering,  styrning och automation.

• Jonas Sandberg

Innesäljare

Jonas har lång erfarenhet inom fastighetsteknik och arbetar idag med en bred kontaktyta direkt till Bravidas kunder med fokus på automation, kritisk infrastruktur och energioptimering.

Energisnåla fastigheter

Vill du veta mer om hur vi gör fastigheter mer hållbara och effektiva? Hur styrning av luftflöden, temperatur, ljus och tekniska delsystem kan styras på distans?