Besökssystem

Bravidas besökssystem Check In hjälper till att förbättra besökshantering för företag i alla storlekar. Med pekskärmar kan besökare själva registrera sig – och därmed förenkla jobbet för er reception.

268x159_Agelii.1.jpg
Bravida Check In är marknadens mest kompletta besökssystem. Systemet är skalbart och webbaserat och finns i tre olika licensnivåer:

  • Base- Ett enkelt besökssystem som passar företag som söker ett digitalt besökssystem med funktioner som GDPR hantering, utrymningslistor, statistik, föranmälan. Base kan sända SMS som avisering när besökare registrerar sig.
  • Premium- för företag som vill gå hela vägen med självbetjäning. Systemet har inbyggd telefoni och ringer upp dig som besöksmottagare och talar om vem som söker dig, du kan även tala med din besökare direkt vida besökskiosken och din egen telefon. Premium kan byggas ut med alla våra funktioner och kan installeras på max åtta platser.
  • Enterprise- för större koncerner med många receptioner och självbetjäningskiosker utspridda på flera orter.

Check In har flera funktioner som automatiserar all typ av besökshantering. Föranmälan via Outlook, AD synkronisering, QR-incheckning direkt vid grinden eller vid en entré samt bilregistrering, reläöppning för grindar, speedgates eller dörrar.

Cloudtjänst ingår i våra licenser. Allt är förberett och klart för nya lagar om PUL och krav från EU.

Inom besökssystem hjälper vi till med bland annat:

  • Avlastning och effektivisering i bemannade receptioner
  • Professionell besöksmottagning i obemannade receptioner

Söker du tekniska specifikationer för Check In, vänligen kontakta oss på affarsstod.sakerhet@bravida.se eller läs mer hos vår produktleverantör.