Besökssystem - Check In

Bravidas besökssystem Check In hjälper till att förbättra besökshantering för företag i alla storlekar. Med pekskärmar kan besökare själva registrera sig – och därmed förenkla jobbet för er reception.

Check In produktblad Ladda ner produkt information här

Bravida Check In är marknadens mest kompletta besökssystem. Systemet är skalbart och webbaserat och finns i tre olika licensnivåer:

  • Base – Vårt enklaste besökssystem – ersätt papper och penna med ett digitalt system som gör det lättare att hålla koll på dina register. I och med GDPR blir det extra viktigt att veta vilka register som finns, hålla de uppdaterade och rensa i dem. Base hjälper dig att ha alla besöksregister samlade på samma ställe. 
  • Premium – Marknadens enda besökssystem med självbetjäning i alla led.
  • Enterprise – För större koncerner med många receptioner och stora krav på säkerhet.

Premium och Enterprise har inbyggd IP-telefoni som ringer upp besöksmottagaren. Med enkla knapptryckningar man bekräfta gästen eller att tala med personen direkt genom systemet.

Cloudtjänst ingår i våra licenser. Allt är förberett och klart för nya lagar om PUL och krav från EU.

Inom besökssystem hjälper vi till med bland annat:

  • Avlastning och effektivisering i bemannade receptioner
  • Professionell besöksmottagning i obemannade receptioner