Bravida på topp 10-listan av karriärföretag

Karriärföretagen har via sitt karriärnätverk genomfört en omröstning bland högskoleingenjörsstudenter gällande deras val av framtida arbetsgivare.

topp10-karriarforetagen-690x460px.gif

Bravida har i år placerat sig på topp 10-listan i rankingen av företag som studenter anser vara de mest attraktiva och spännande arbetsgivarna bland de företag som utsetts till Karriärföretag 2023.

- Vi är väldigt glada över att Bravida uppmärksammas av studenterna och särskilt av högskoleingenjörerna. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren i branschen där vi ger goda möjligheter till vidareutveckling och erbjuder en trygg, säker och inkluderande arbetsplats där alla kan vara med och bidra, säger Eva Eklund, Talent Manager.

I omröstningen har studenterna fått svara på frågan vilka som är de tre mest attraktiva och spännande arbetsgivarna bland företagen som utsetts till Karriärföretag 2023.

Utav de deltagande i omröstningen så har drygt 1000 högskoleingenjörsstudenter för första gången röstat fram Bravida bland topp 10 arbetsgivare. Undersökningen genomfördes under januari-april 2023.