Bravidas medarbetare i montern på Sweden Rock Festival

I juni månad samlades entusiastiska musikälskare från hela världen för att delta på Sweden Rock Festival. För tredje gången i rad var Bravida stolt officiell vattenpartner för evenemanget. Det blev ännu en framgångsrik och minnesvärd festival, vilket till stor del berodde på det hängivna arbete som utfördes av Bravidas medarbetare i montern.

Bravida-Sweden-Rock-medarbetare690x460px.jpg

Maria Algotsson, Michael Jones, Malin Eliasson och Pether Gustafsson var några av Bravidas medarbetare som deltog på festivalen i år och representerade Bravida i montern.

Maria Algotsson arbetar som avdelningschef på Bravida Sprinkler Mitt i Örebro sedan oktober 2022.

Vad tar du med dig från årets festival?
– Trots att vi (Bravida) är så stora finns det många som inte vet inom hur många discipliner vi finns representerade inom, samt att kontakten med kollegorna som arbetade i montern kändes otroligt värdefull för mig inför kommande samarbeten internt.

Vad tycker du Bravida bör satsa på framåt?
– Jag tycker att Bravida ska fortsätta bygga vidare på ledarskapsfrågor och ge bland annat projektledare möjligheten att fokusera på just ledarskap. Det kommer att leda till att fler söker sig till oss och att vi gör bättre affärer. Vi behöver såklart även rekrytera in fler kvinnor till vårt fina bolag, det finns ingen bättre bransch än byggbranschen att verka inom.

Bravida-Sweden-Rock-medarbetare-trumset690x460px.jpg

Michael Jones, tekniker på Bravida El i Linköping spelar även trummor i Bravidas band ”BravidaLoca” som har uppträtt i Bravidas monter på Sweden Rock för andra året i rad.

Vad är det bästa med att Bravida deltar på Sweden Rock?
– Jag kan inte komma på ett bättre och häftigare ställe för Bravida att visa upp sig på och samtidigt fånga upp nya potentiella kollegor.

Vad tar du med dig från årets festival?
– Så mycket! Det har varit helt fantastiska dagar fyllda av skratt, bra samtal, nya vänner och grym musik.

Vad är det som gör att du trivs på Bravida?
– Det är framför allt mina kollegor som får mig att trivas men också att jag inte känner mig begränsad. Jag får möjligheten att utvecklas och bli bättre varje dag.

Malin Eliasson, Verksamhetsutvecklare i Division Syd var också på plats i montern.

Vad tar du med dig från årets festival?
– Positiv energi från möten med härliga och glada människor.

Vad är det som gör att du trivs på Bravida?
– Förutom alla goa kollegor så gillar jag tryggheten i att jobba på ett stort företag samtidigt som det finns utrymme för flexibilitet och möjlighet att kunna påverka.

Vad tycker du Bravida bör satsa på framåt?
– Jag tycker att vi ska fortsätta att bygga starka team och samarbete över gränserna i fokus.

Pether Gustafsson, Serviceledare på Bravida Höglandet i Nässjö har arbetat på Bravida i över 19 år.

Vad är det bästa med att Bravida deltar på Sweden Rock?
– Att vi syns så bra som vi gör med den placeringen av montern som Bravida har, att vi stärker Bravida som varumärke och att vi kan få fler att jobba hos oss genom besök i montern.

Vad tar du med dig från årets festival?
Härliga dagar med vackert väder samt att ha fått träffat alla fantastiska kollegor som gör ett otroligt bra jobb i montern.

Bravidas medarbetare i montern var inte bara kunniga inom sina yrken, de var också kundorienterade och vänliga. De svarade på frågor, erbjöd hjälp och bidrog till den positiva stämningen på festivalområdet. Deras engagemang och dedikation visade att de verkligen brydde sig om att göra Sweden Rock Festival till en fantastisk upplevelse för alla.

Ett stort tack till alla inblandade!

Bravida-Sweden-Rock-medarbetare-GreenHub690x460px.jpg